27 Mayıs 2010 Perşembe

ateşimiz var:(

kuzucum bugün çok huysuzdu.. sabah beni zor bıraktı arkamdan ağladı, anneannesinin kucağına gitmeyi hiç istemedi..öğlen geldiğimde hiç emziremedim, hiç istemedi.. saat altıya on kala nadirenin telefonu ile attım kendimi şirketten..mira çok ağlıyor susturamıyorum diye arayınca aklım başımdan gitti.. tampon tampona trafikte olabildiğince hızlı attım kendimi eve..bir de baktımki kuzu ateşler içinde.. hemen bir kaşık calpolu dayayıp doktorunu aradım, sonra da annemi ve ablamı.. ikiside açtı ağzını yumdu gözünü ah o dün gymboreeye gelen kadın yokmu belki onbeş kere hapşurdu aaaaaaaaaaaa ama yani olmazki ,çocukların olduğu yere hasta hasta gelinmezki diye.. artık ondanmı yoksa olacağımı var bilmem ama benim kuzucuk bugün pek mırıl mırıl.. burnu ötüyor diye rahatsız olup meme emmek istemiyor, ona buna şuna herşeye ağlıyor suratıda her daim işte şunu andırıyor:)

şimdi de yatağımızda:)mışıl mışıl pardon hırıl hırıl uyuyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder