4 Temmuz 2010 Pazar

çok boşladım çoookk:((

niyedir bilmem hiç yazasım yok.. diyelim yazasım oldu vaktim yok.. diyelim vaktim var yazasım yok.. böyle bir kısır döngü gidiyor,
evet vaktim yok doğru, günler nasıl geçiyor bilmiyorum.. tatil bitti geldik, işe döndük ve hatta hiç gitmemiş gibi bile olduk.. Miram geçen cumartesi ateşlendi, 39.9 ile başlayan ateş çarşamba tam olarak düştü ama yerine bir kuru öksürük bıraktıki sanırsınki karda yatmış..tabi antibiyotik başladık, allaha bin şükür bu zamana kadar almamış olduğumuza şükredelim diyip başladık bittabi.. perşembeye kadar devam edeceğiz.. bu arada iki gündür kendisi daha iyi ama babası ve ben hastayız bu defa, evin heryerinden ayrı bir ilaç kokusu yükseliyor..
annem konyaya gitti teyzemle.. ablamlar da pazartesi tatile gidiyorlar.. haa bu arada Mügecim mezun oldu kadıköy anadoludan.. mezuniyet töreni ayrı bir sayfa konusu, sonra evimizi güvenli yaptık, kids safe-t ile, bu da ayrı bir yazı konusu.. ooo daha yazılacak ne çok şey var, kıştan birkaçgüzel ilk vs..
bende de bir şımarıklık.. ama hem valla hem billa vakit bulamıyorum.. işde bloga giremiyorum, şimdiki aklım olsa uzantısını blogspot yapmazdım adresin ama nerdeeen bilecek bu garip teknoloji özürlü bu durumu..
işten çık koştur koştur ev.. güya yaz, güya bazıları şehri terketti, sanırsam evlerini başka şehirden gelenlere kiraladılar, yani trafik hiçmi değişmez be kardeşim.. her akşam fındıklı-levent arası ömür törpüsü.. allah köprü geçenlere kolaylıklar vere.. eve gelince Miramın " attaaa " diyen sesi, nasıl da güzel tonluyor, dayanamıyorum, kapıp ya bahçeye, ya yıldız parkına, eve gel, yemeği, banyosu derken yatma vakti..e tabi onunla yatıp onunla kalkınca başka birşeye vakit yok, blog nereee, nurturia neree.. geceleri az uyumam lazım, bu kaçamak geceleri haftaiçi de yapmam lazım, ki günceli kaybetmeyelim.. bir de ebelek gübelek yazmamayı becermem lazım.. neyse artık özür diliyorum, bozuk ifadeler, imla hataları ve herşey için, hem anne hem de başka bisürü şey, bir koltukda birkaç karpuz oluyormuş, o koltuk da karpuzları taşıyamıyormuş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder