8 Aralık 2009 Salı

ve işte minik melek 6 aylık...



bugün Miramız tam altı aylık oldu..
ve ne yazıkki ben bu günü minik meleğimle geçiremedim..
sabah 09:07 de altıncı ayımızı kutladık ve ben 14. mayısdan beri ilk kez işe gittim:(
maalesef geçen hafta gündeme gelen bir problem üzerine acil toplanmak, çözüm önerileri üzerinde anlaşmak ve en acil aksiyonlar ile hayata devam etmek gerektiği anlaşıldı ve konu kendimi sıyırabileceğim gibi değildi maalesef..
akşamdan planlar yapıldı yedide uyanacaktım, Miracım zaten genelde yedi, yedibuçuk civarında uyanıyor olduğundan sorun yoktu, sabah oynaşması ardından sabah bakımı, doyurulması sonrası rahatlıkla sekiz buçuk civarında evden çıkabilecektim..
ama tabiki sabah, akşam planlanan gibi yaşanmadı.. çünkü annesi sekize on kala kalkan minik melek sekiz çeyreğe kadar uyudu, her sabah yapılan sabah oynaşması altıncı ay şerefine biraz da uzadı, göz masajımız, damlamız, çay pansumanımız, ağzımızın fırçalanması, bezimizin değişmesi, d vitamini, beslenme derken bi de üstüne anne beslenmek istedi, oldu mu sana dokuz..
e ama bu minik meleği bundan tam altı ay önce babasının " işte fenerbahçeli" naraları fonunda saat 09:07 de kucaklamamışmıydık? şunun şurasında 7 dakika beklenebilirdi..
09.20 itibariyle yola çıkabildim, 6 ay sonra beni gören otoparkçılar, köşedeki pastane, birinci binamızın görevlisi ile selamlaşma, sonra bizim güvenlik ile selamlaşma kız kaç aylık oldu, aman da pek tatlı, fotoğrafını gördük nidaları arasında nihayet 50 dakika gecikme ile toplantıya yetiştim.
eee kara deliğe giren çıkabilir mi, ben de çıkamadım tabi, işleri halledip minik meleğime kavuşduğumda saat akşam üzeri dördü gösteriyordu..
canısı uyuyordu..
kızımla hiç oynayamadan saat altı randevusu için saat beşde doktorumuza doğru yola çıktık..
minik Mira altıncı ay itibari ile 66 cm, 7.940 gr ,başçevresi 45 cm.
artık, altı aydır süren anne sütü saltanatı biraz sallanıyor,
minik Mira artık önce meyve, sonra sebze yemeye başlayacak, ardından yoğurt ve muhallebi eklenecek, yarın 3-4 tatlı kaşığı elma suyu ile başlıyoruz..
benim işe geri döneceğim 21 aralık tarihine kadar bir düzene gireceğimizi tahmin ediyorum.
Bugün karma aşımızı olduk, yani gece ateşimiz çıkabilir.. minik melek gece bizi ayağa dikebilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder