26 Mart 2010 Cuma

32.si çıkmadan...

bu aralar öyle bir yoğunluk var ki anlatılabilir gibi değil.. hafta içi iş, hafta içi iş seyahati, hafta sonu iş seyahati, hafta içi akşam gezmesi, haftasonu gündüz, akşam gezmesi falan derken dakikam hesaplı.. bu arada her akşam Mira ile beraber uyuduğumdan blog ile sıfır ilgi, gündüzleri işde bloga giremediğimden tüm gecem de Miracığa ait olduğundan ne yazabildim, ne okuyabildim.. günceli kaybettim açıkcası.. bu işlerin arasında daha önce yazdığım gibi minik meleğin üçüncü dişinin kendini göstermesiyle e ama yani 32.si çıkmadan diş buğdayı yapılmalı fikri geldi oturdu ve bu yoğunluğun üzerine tuz biber oldu.. ama konu acaip keyifli olduğu için bu organizasyon için vakit harcamak adeta dinlenme saatlerim oldu çıktı..

önce bir hazirun listesi çıkartıldı, görüldükü 120 değil 320m2 lik bir evde ikamet ediliyor olması gerekli, bunun üzerine tabiki yeni ev değil mekan arayışı başladı, ilk çocuk ve ilk organizasyonun yarattığı pespembe bulutlar gayet hızlıcana kayıp oldu ve bu işin bir sektör olduğu ve değil kol, parmak verince tüm vücudun girdaba kapıldığı hızlıca anlaşıldı.. salonu veririz olur 1.000 lira kira alırız, herşeyi yaparız, ama salon iki saatliğine sizin e tamam indirim de yaptık sizin için 2.500 lira olur.???!!!! neyse kavga dövüş bir mekan bulundu, hem de tam hayal ettiğim gibi yiyeceği kendimin yapacağı, içecek ve mekan servisi verecek hem de evimize çok yakın e daha iyisi şamda kayısı diyerek mekan sahiplerinin nemrutluğu bir tarafa atılıp hazırlıklar başladı..

önce menü hazırlandı, allaha çok şükürkü yardımcım çok, annem, ablam, teyzem, ezelim hemen paylaştı menüyü.. ezel ben böreği ayarlarım dedi, annem elmalı pasta, helva benden dedi, e ablam tamam kısır, sandviç derken, teyzem de kurabiyeleri aldı,bizim grup şuruptan aysun abla dediki yaprak dolma benden, tuba dediki e ben de mantarlı börek yaparım, çiğdem de güzel poğaçasından yaptı mı.. aaaaa dedim e ben ne yapacağım?? neyse ben de organizasyonu ve üç beş parça bişileri üstlendim.. birşeyler yapmak isteyen eda ve semaya sen kendini getir talimatı, kek almak isteyen zeynepe de oğlunu ve kendini getir talimatı verildi.. organizasyonun devamına geçildi.. teknoloji danışmanı ezel teyzeden davetiye konusunda destek istenmesiyle güzel davetiyemizi hazırlaması bir oldu. buyrun bakın...

sonra diğer işlere geçildi, mekanın süslenmesi, Miranın nerede oturacağı, meslek seçimi tepsisinde neler olacağı, konuşan kurabiye siparişi, davetli çocuklara hediye etmek istediğimiz diş fırçaları derken baktık gün geldi çattı.. dün akşam teyzesi ve babası diş fırçalarını paketledi..


bugün ise hazırlıklar son haddinde, mamalar hızla hazırlanıyor.. ben de artık alışverişe çıkmalı ve yapılacak üç beş parçanın organizasyonuna geçmeliyim.. hadi bakalım şimdilik bu kadar, yarından sonra devamı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder