24 Ocak 2010 Pazar

dün akşam..


ben işe başladığımdan bu yana Mira belirli bir düzen yakaladı.. sabahları hemen hemen aynı saatlerde uyanıyor, 7 ile 7 buçuk arası, sonra 10 da bir uyku, öğlen 1 de bir uyku, sonra beş civarı bir uyku uyuyor genelde.. eğer sabah veya öğlen uykularından biri bir saati geçmişse beş civarı uykusunu uyumuyor.. akşam 7 deki banyo saati benim eve gelişime göre biraz kayabiliyor ama kayması durumunda banyo sonrası yaptığı 15-20 dakikalık şekerleme daha geçe kaldığı için gece uykusu saati ilerliyor.. son haftalarda gece 11 sonrasına kalan gece uykuları nedeniyle hem onunla vakit geçirebildiğim için mutlu hem de bu kadar ufak bir bebek daha fazla uyumalı saplantım nedeni ile mutsuz oluyorum..
haftasonları da mümkün olduğunca düzenini bozmamaya çalışıyoruz küçük hanımın.. dün de aynı şekilde geçirdik günü, üç sefer uyudu, kara çıktık, ben de babası da evde olduğumuz için bol bol oynadık onunla..ondan mı bilmem, yoksa soğuk nedeniyle ikigünde bire indirdiğimiz banyosu dün olmadığından akşam üzeri şekerlemesini yapamadığından mı bilinmez akşam saat 8 civarında bir rehavet çöktü minik meleğe.. vee saat 20:35 de babasının kucağında uyuyuverdi.. benim aaa daha demir damlası var, ay altına da krem sürmedim, bezi değiştirmedimki, ya gözünün masajı ne olacak cızırtılarım arasında uyuyup kaldı Miracığım..
beklenen ne tabiki bunu gece uykusu yapması ve sabaha kadar uyuması ama nerdeeee, 9 u geçe uyandı ve gece uykusuna daldığında saatler geceyarısını gösteriyordu:(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder