10 Ocak 2010 Pazar

İşte 7. ayımız


Miracım geçtiğimiz cuma yani 08.01 de 7.ayını doldurdu..
Yumuşacık, sakin, tatlı bir kızımız var.. çok sık ağlamayan, ağlıyorsa mutlaka bir nedeni olan, mutlu bir bebek Mira..umarım böyle de büyür..
son üç haftamız oldukça zorlu geçti ben işe geri döndüm, Miracım evde hep şehnaz ile kimi gün anneanne, kimi gün büyük teyze, kimi gün teyze gözetiminde günlerini geçirdi.. ben her öğlen eve gelip Miramı doyurdum, gün ikiye bölününce benim için biraz daha katlanılabilir oldu ayrılık saatleri..benim güzel meleğim bazen sesimi duyunca ağladı ki muhtemelen mandıranın sesinin dayanılmaz çekici geldiği açlık anlarına rastladığımdandı.. aslında genel olarak öyle cool, öyle umursamaz bir havadaki, hiç alınganlık yapmayacak da olsam bu hali bebeğim benden ayrılmayı umursamıyormu diye düşündürmüyor değil beni..neyse fazla düşünmemeye çalışıyorum, arkamdan ağlamasından iyidir bence, neyseki realist tarafım imdadıma yetişiyor böyle anlarda..
Mira artık fıldır fıldır dönüyor, eğer canı isterse minik minik emekliyor, arkadan ayaklarına destek bulunca daha hızlı gidiyor ama hemen sıkılıp bağırmaya başladığından fazla da yol alamıyor..henüz sıralama filan yok.. henüz dişimiz de yok, sadece çok bol kaşıntı..
artık elmanın, armutun, muzun, portakalın,kereviz,ıspanak,pırasa, brokoli,patates,havuç,maydanoz, yerelmasının, zeytinyağ, pirinç,hurma,zemzem ve mc donalds dordurmasının:)) tadını biliyor, tatlı herşey seviliyor, onun dışında herşey önce ağızda toplanıp sonra püskürtülüyor.. ancaaakkk mandıradan taze süt halen değişmezimiz..
en sevdiği oyuncak hertürlü kumanda.. değişmez sakinleştiricisi annesinin blackberrysi..tüm bunların varış noktası minik ağzı..
bu ay en çok dinlediğimiz amazondan alınmış ingilizce bir ninni cdsi..
bu aya özgü değişiklik artık şehnazın sadece Miraya sadece rusca konuşmaya başlaması..
8 ocak itibariyle 8,4kg 68 cm, başımız da 46 cm
kanı biraz destek istediği için demir damlasına başladık..
en sevdiğimiz piyanonun dinlendiren sesi;)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder